Siirry pääsisältöön

Haaste

No kai se pittää ainakin puolittain osallistua kun Vivvi pyysi.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta: 

1. Minulla on tällä hetkellä menossa suuri materian karsiminen, se tuntuu hyvältä. 
2. Kannettava tietokoneeni on ollut pitkään rikki, sen vieminen korjattavaksi on pitkällä tehtävien asioiden listallani. Tykkään, että asiat toimivat eivätkä liikaa roiku, mutta en erityisesti tykkää hoitaa tuon tyylisiä juoksevia asioita. 
3. Tykkään jostain syystä ihan hirveästi JVG:n Epoo-biisistä. Se saa minut aina iloiseksi ja piristää minua. Kerran kuuntelin sitä työhuoneessani viikon todella kovalla. Siitä tulee minulle raikas kevätfiilis, sellainen, että kaikki on vasta alussa ja edessä. 
4. Minulla ei ole silitysrautaa, en ehkä haluakaan sellaista. 
5. En ole lentänyt yli neljään kuukauteen, olen muutaman vuoden lentolakossa. 
6. Suunnittelen kuitenkin matkoja maitse tai vesitse Pietariin, Kiovaan ja Barcelonaan sekä Ranskan lounais- ja luoteisosiin. En ole kuitenkaan ollenkaan varma, toteutuuko näistä mikään, eikä se minua haittaakaan erityisesti. 
7. Olen kerran ala-asteella lintsannut koulun hiihtokisoista, minusta ne olivat pöllöjä. 
8. Olen aika usein henkisesti Lapin maisemissa. 
9. Söin tänään liian suolaista ruokaa, siitä tuli todella huono olo, arvostan varmaan seuraavaa annostani suuresti. 
10. Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä jos he eivät mielestäni käyttäydy johdonmukaisesti, vaikka ihminen ei yleensäkään käyttäydy siten, ja inhimillisyys viehättää minua suuresti. 
11. Olen viime aikoina miettinyt paljon naisia ja naissukupuolta eri näkökulmasta kuin aiemmin. 


Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mikä lintu?

Tää video on kyllä viime vuoden kesäkuulta. Videon kuvaaja heiluu ihan onnettomasti ja tietenkin puhuu päällekin. Mutta menköön. Kannattaa muuten lukea tähän lintuun liittyvä klassikkokirja.

Naamio

Lähetetty Windows Phonesta