Siirry pääsisältöön

Raakun ja rakastan


Tänään luin runoja kahvilassa ja kävelin syvästi tyytyväisenä pitkin Helsingin katuja. Tyytyväisyys ei kuitenkaan johtunut Helsingistä. Tämä runo on Hannele Vesaikon (julkaistu: Kulttuurivihkot 4/2013)

Kommentit

  1. Todella hieno runo.

    -A

    VastaaPoista
  2. Itsekin liikutuin kovasti kahvilassa runoa lukiessani, kun Hannele Vesaikon googlaa, niin löytyy hänen runobloginsa. En ole kyllä ehtinyt pahemmin tutustua vielä.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti