Siirry pääsisältöön

Sairaslomalla olen syönyt hyvin ja vegaanihehkunut

Minulle tehtiin pieni, sinänsä aika harmiton leikkaus. Viikon verran on pitänyt ottaa iisisti. On ollut ihanan rauhallista. Olen syönyt vegaaniruokaa, pureskellut kunnolla ohjeiden mukaan. Olen miettinyt, kuinka moni nykyään pureskelee kunnolla? Keskittyy syömiseen? 


Jääkaapista löytyi perunasalaattiin ainekset, mikäs sen parempaa kesällä. Olen fiilistellyt vegaanioloa, toivottavasti olen vielä joskus kokovegaani, hiljaa hyvä tulee. 


Eikä kaikki ole vain ihanaa, milloinpa olisi. Yhtenä päivänä muistelin teinivuosien ulkomaan lomamatkoja, joilla lekoteltiin uima-altaan reunalla. Sitten kun iski nälkä, sai allasbaarista vaikka colan ja juustopaahtiksen. Nyt tein sen vegaanisena ja se oli täydellinen! Tosin liian pieni. Ensin leipä paahdetaan, sitten rasva ja juusto päälle, vielä aavistus mikrossa ja valmis leikattavaksi! 


Olen haaveillut vegaanisista kuppikakuista. 

Olen syönyt maukasta puuroa kesähedelmillä. En tajua Instagramin ruokakuvia samanlaisuudessaan, mutta intouduin koristelemaan ja tietysti tein seuralle samanlaisen. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mikä lintu?

Tää video on kyllä viime vuoden kesäkuulta. Videon kuvaaja heiluu ihan onnettomasti ja tietenkin puhuu päällekin. Mutta menköön. Kannattaa muuten lukea tähän lintuun liittyvä klassikkokirja.

Naamio

Lähetetty Windows Phonesta